Tarbimiskeskkonna arengu konverents „Kuidas tarbijast sai kaup ja milline on tulevik"

04.05.2015

Hea ettevõtja, ettevõtte töötaja!

Tarbijakaitseamet, Eesti Kaubandus-Tööstuskoda ja Euroopa Komisjoni Eesti esindus kutsuvad Teid neljandale tarbimiskeskkonna arengu konverentsile „Kuidas tarbijast sai kaup ja milline on tulevik". Konverents toimub Tallinnas, hotellis Swissôtel Tallinn aadressil Tornimäe 3, 14. mail 2015 kell 9:00-15:00.

Tarbijate andmete kasutamine on valdkond, mille täit potentsiaali pole paljud Eesti ettevõtjad veel kasutanud või probleemi olemust tunnetanud. Seepärast olemegi kokku kutsunud valdkonna spetsialistid, et pakkuda ettevõtjatele väärtuslikku teavet andmete kasutamise probleemide ja võimaluste kohta. Konverentsil arutlevad nii ettevõtjad kui tarbijad selle üle, milline on viimase jalajälg kaupmehe andmebaasis, tuuakse välja suurandmete kasutamise parimad praktikad ja kasu ettevõtjatele ning mõju ja võimalused tarbijale. Ühtlasi kõneldakse tuleviku tarbimiskeskkonnast ja antakse konverentsil noortele võimalus debateerida tuleviku ja privaatsuse teemal ning diskuteeritakse, kuidas kool suudaks päriseluga sammu pidada ehk milline on tuleviku kool.

Konverentsi juhib tehnoloogiaajakirjanik, ajakirja [digi] peatoimetaja ning populaarse raadiosaate Digitund saatejuht Henrik Roonemaa.

Konverents on eesti keeles ja tasuta, kuid eelnev registreerimine on vajalik vajutades siia. Registreerimise tähtaeg on reede, 8. mai.

Konverentsi päevakava leiate tarbijakaitseameti kodulehelt vajutades SIIA.

Konverentsi korraldust puudutavates küsimustes pöörduda palun: Anne-Mai Helemäe, See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud. , tel. 6201 702.

Viimati uuendatud 04.05.2015