Liikmete arvamusartiklid

AS Ingle – veerandsada aastat tööstuskemikaalide keskel (EE; 30.01.18)

02.02.2018

Allikas: Eesti Ekspress 30.01.18

Kui AS Ingle oma tegevust 1993. aastal alustas, ei osanud selle asutaja Aare Leinberg uneski ette kujutada, kuhu üks tööstuskemikaalidele keskenduv firma 25 aasta pärast jõuda võib. Milliste kemikaalide tarnimisega täpselt tegelema hakatakse? Mis vahenditega seda tehakse? Kellega, kuidas ja mis mahus?

Aeg on neile küsimustele andnud vastused ning aastal 2017 võib Ingle meeskond juubelilauas rahulolevalt klaase kõlistada – aastate jooksul tehtud otsused on hoidnud ettevõtet õigel kursil ja kahe jalaga maa peal.

STABIILNE ARENG
Ostu-müügidirektori ja juhatuse liikme Natalja Tsiviljova sõnul on ettevõtte 25-aastane eluiga juba iseenesestki positiivne märk edust ning hakkamasaamisest. Eesti kontekstis on AS Ingle praeguseks juhtiv tööstuskemikaalide edasimüüja, kelle klientideks on Tsiviljova sõnul peamiste majandussektorite ettevõtted, nagu keemia- ja metallitööstus, puidu- ja paberitööstus, toiduainetööstus, tootmine ja ehitus, põllumajandustööstus, energeetika ja veetöötlemine.

Loe edasi...

Odavtoote asemel peaks pakkuma enamat (ÄP; 22.11.17)

22.11.2017

Jaan Puusaag andis intervjuu Äripäeva raadiosaates “Ekspordivedurid”.

Allikas: Äripäev

Mille järgi Krimelte valib oma turge?

Me ei ütle ühegi turu kohta, et sinna me ei müü. Meie ärimoto on kõikide võimaluste ärakasutamine ja nendeks võimalusteks valmisolek. Sisenemine turgudele, mis võivad tunduda iseenesestmõistetavad, ei pruugi olla väga lihte. Oleme Brasiilia turul olnud 6–7 aastat, aga kui me seal alustasime, siis läksime väga ebalevalt. Kui müügijuht ütles, et tahaks minna Brasiiliasse messile, siis tekkis küsimus, kas ta äkki turismireisile ei taha minna. Aga ütlesin lõpuks, et käi seal ära ja poole aasta pärast läks sinna müük järele. Ja samas väga suur ja mitte väga kauge Poola turg võttis väga kaua aega, enne kui seal kõik õiged asjaolud kokku langesid.

Mida turule sisenemine Krimelte jaoks tähendab?

Loe edasi...

ADAPTER – ühendab teaduse ja ettevõtluse

01.12.2016

Mis on Adapter?

ADAPTER on Eesti ülikoolide vaheline koostöövõrgustik, mille eesmärgiks on lihtsasti ja kiirelt viia kokku ettevõtted ning teadus- ja arendusasutused. ADAPTER võimaldab ühe nupuvajutusega saada ühendust kõikide selles osalevate Eesti teadus- ja arendusasutustega, otsida nende poolt osutatavate teenuste seast endale tarvilik, tutvuda ettevõtetele suunatud toetusmeetmetega ja palju muud.

ADAPTERi lubadus on, et kui esitate oma päringu Eesti teadus- ja arendusasutustele läbi ADAPTERi, vastatakse vajaliku informatsiooniga 5 tööpäeva jooksul.

Lisainfo: www.adapter.ee 

 

 
 

Teekond viksist ja poleerimisvahast rahvusvahelise keemiatööstuskontsernini (PM; 08.05.17)

12.05.2017

Allikas: Postimees

1910ndatel vajasid apteekrid müügiks juuksetoonikut ja suuvett, jalatsivabrikutes kippus nappima värve, vikse, vahasid ja liime, mööblivabrikud vajasid piirituslakke ja poleerimisvahasid. Nimi Kiilto (tõlkes läige) viitab sellele, milliseid tooteid ettevõte oma algusaastatel tootis. Praegu arendab ja toodab Kiilto liime ning nende sidustooteid ja -süsteeme ehitus-, renoveerimis- ja tööstusotstarbeks kõige ülemistest kihtidest kuni aluspinnani välja.

Üheskoos uute saavutuste poole

Kiilto tegevus on suunatud püsivate partnerlussuhte hoidmisele. Soov on luua koostöös kliendiga uusi lahendusi, täiendada erialaoskusi ja saavutada kvaliteetne tulemus, mis peab vastu ajahambale ning on toodetud usaldusväärsel viisil. Üksteise kuulamine, vastastikune mõttevahetus ja teadmiste jagamine klientidega täidavad ühist eesmärki. Kõige olulisem on klientide vahetu teenindamine ja sellesse panustab ettevõtte iga töötaja. Nimelt süveneb Kiilto teenindaja iga kliendi soovidesse ja tutvub põhjalikult keskkonnaga, kus klient Kiilto tooteid kasutab. Personaalselt suheldes saab väga hea ülevaate kliendi ootustest ja annab kliendile võimaluse just tema ettevõtte eripärasusi arvesse võttes leida see kõige õigem toode või lahendus, millega klient eristub oma konkurentidest ning saavutab kvaliteetse lõpptulemuse.

Kättesaadavus ja laitmatult toimiv 24 h logistika

Loe edasi...

Chemi-Pharm: Suudame konkureerida maailma suuremate brändidega (ÄL; 17.06.16)

27.06.2016

Allikas: Ärileht

Intervjuu Chemi-Pharm AS omaniku ja juhataja Ruth Oltjeri ning tegevjuhi Kristo Timbergiga

Suurte plaanidega edukas väikeettevõte Chemi-Pharm AS omanik ja juhataja Ruth Oltjer ning tegevjuht Kristo Timberg räägivad ettevõtte kujunemisest ning tulevikuplaanidest — sihikul on oma tehased nii Aafrikas, Aasias kui ka Ameerikas.

Millega Chemi-Pharm tegeleb?
Kristo Timberg: Chemi-Pharm tegeleb eelkõige desinfektantide, puhastusvahendite ja kosmeetika tootmise ja müügiga. Oleme aegade jooksul kasutanud väga mitmeid ärimudeleid, aga täna on meie põhifookus siiski meditsiinisektor, igasuguste viiruste ja bakterite hävitamine ja seeläbi ka inimelude päästmine.

Kuidas Teie ettevõte alguse sai?

Loe edasi...


Lehekülg 1 / 13